Firma vykonáva spúšťanie a zavádzanie nových plynových zariadení a elektrokotlov do prevádzky.
Uvedenie a spustenie do prevádzky zahŕňa:
Pripojenie plynu do kotla, natlakovanie systému na prevádzkovú hodnotu preskúšanie tesnosti všetkých spojov v zariadení, nastavenie parametrov (tlak plynu, vzduchu-expanzomat, teplota, výkon, a pod.) Pri kondenzačných kotloch nastavenie CO2 funkčné preskúšanie zariadenia.
Podľa požiadaviek:
- namontovanie prídavného expanzomatu
- pripojenie regulačného termostatu ku kotlu -káblový, bezkáblový rádiový
- pripojenie snímača exteného boilera
- pripojenie pomocných čepradiel alebo 3 - cestných ventilov
- pripojenie ekvitermických snímačov
- vypísanie revíznej správy, následný servis, poprípade opravy
Značky kotlov uvádzaných do prevádzky: Podrobnejší katalóg
Montáž kotlov a prívodov (kúrenie, úžitková voda, plynové potrubie,..) vykonáva firma sama, poprípade v spolupráci zo zmluvnými montážnymi firmami z Liptova.
Zabezpečenie prestavby alebo komína takisto v spolupráci zo zmluvnými kominárskymi firmami
Záručné prehliadky
Prehliadky sa vykonávajú na vyššie uvedených typoch kotlov. Tieto sú povinné kôli uplatneniu záruky a jej predĺžení. Firma vykonáva záručné prehliadky na spustených kotloch, prvá do roka od spustenia. Závisí od značky, aká dlhá bude záruka:
Protherm:
- záruka 3 roky pri vykonaní prvej/druhej ročnej prehliadky. Musí byť spravená do roka/dvoch rokov + 2 mesiace od dátumu spustenia do prevádzky.
Junkers:
- obyčajné kotle 2 roky, kondenzačné 3 roky. Možnosť 5 ročnej záruky.
Immergas:
-5 ročná záruka podmienená každoročnou prehliadkou
Viessmann:
- 2 roky aj na obyčajné a aj kondenz. kotle , možnosť kúpenia 5 ročnej záruky
Attack:
- záruka 3 roky pri vykonaní prvej/druhej ročnej prehliadky. Musí byť spravená do roka/dvoch rokov od dátumu spustenia do prevádzky + 2 mesiace.
Záručné opravy
Vykonávané podla záručných podmienok, ktoré sú uvedené v návode ku každému kotlu. K záručným opravám patria poruchy častí alebo súčastí kotla, ktoré nevznikli príčinou, akou je napr. znečistenie alebo neodborná manipulácia. Väčšinou sa jedná o opravy/ výmeny riadiacich dosiek. Preto je odporúčané dať si predĺžiť zaruku pri záručnej prehliadke.